Jednostki organizacyjne i Spółki gminne

wydatki na administrację
publiczną w 2023 r.

14 901 663

+14,24%

do roku 2022

urząd Gminy w Lubinie

Dokumenty regulujące pracę Gminy i Urzędu

Statut gminy Lubin

Statut przyjęty uchwałą Nr XXIX/127/2005 Rady Gminy Lubin z dnia 31 maja 2005 r. z późn. zm.

W 2023 r. Rada Gminy Lubin nie dokonywała zmian w treści Statutu.

regulamin organizacyjny urzędu Gminy

Nowy Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy w Lubinie przyjęty Zarządzeniem Nr 2223/2023 z dnia 14.07.2023 r. z późn. zm. 

W 2023 r. nowy regulamin zmieniano  dwukrotnie


Stary Regulamin Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy w Lubinie przyjęty zarządzeniem Nr 284/2019 Wójta Gminy Lubin z dnia 26 czerwca 2019 r. z późn. zm. obowiązywał do 13.07.2023 r. i był zmieniany:

regulamin pracy urzędu Gminy

Regulamin Pracy Urzędu Gminy w Lubinie przyjęty zarządzeniem Nr 4/2003 Wójta Gminy Lubin z dnia 17 września 2003 r. zmieniony:

W 2023 r. Wójt Gminy Lubin nie dokonał zmian w treści Regulaminu Pracy Urzędu Gminy.




zarządzenie nr 2321/2023 z dnia 20.09.2023 r. w sprawie wyznaczenia Inspektora Ochrony Danych ; zarządzenie 2327/2023 z dnia 22.09.2024 r. w sprawie ustanowienia Systemu zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Urzędzie Gminy w Lubinie 

regulamin pracy urzędu Gminy

Regulamin Pracy Urzędu Gminy w Lubinie przyjęty zarządzeniem Nr 4/2003 Wójta Gminy Lubin z dnia 17 września 2003 r. zmieniony:

W 2023 r. Wójt Gminy Lubin wydał następujące zarządzenia:


zatrudnienie w urzędzie gminy w Lubinie w 2023 r.

W 2023 r. w Urzędzie Gminy w Lubinie zatrudniano 94 pracowników, w tym 98% pracowników zatrudnionych było w pełnym wymiarze czasu pracy. W stosunku do stanu na koniec 2022 r. zatrudnienie zwiększyło się o 2 pracowników. Rozwiązanie współpracy nastąpiło w związku z zakończeniem okresu obowiązywania umowy (1 os.),w drodze wypowiedzenia przez pracownika (4 os.) oraz na mocy porozumienia stron (1).

urząd w liczbach


22 896

dokumentów, które wpłynęły do Urzędu w 2023 r., w tym:

 2 126

dokumentów dostarczonych do Urzędu elektronicznie 

22 208

dokumentów wysłanych z Urzędu w 2023 r.

734

dokumentów elektronicznych wysłanych z Urzędu w 2023 r.

Ponadto, w Urzędzie Gminy w Lubinie w 2023 r. wydanych zostało:

- 8.482 decyzje,

- 1.152 umowy,

- 710 zaświadczeń,

- 146 postanowień.

W urzędzie przygotowano również 383 odpisy i wypisy, 227 zawiadomień o nadanym nr adresowym, 134 wezwania do złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, 303 zawiadomienia dotyczące indywidualnego numeru rachunku bankowego w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, 849 przyjętych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Jednostki organizacyjne gminy

KLUB DZIECIĘCY W KRZECZYNIE WIELKIM


Krzeczyn Wielki, ul. Brzozowa 1


Dyrektor: Katarzyna Foryś

Zatrudnienie w 2023 r.: 6 pracowników

Przedszkole im. Jana Pawła II w Raszówce


Raszówka ul. Kolejowa 2


Dyrektor: Katarzyna Foryś

Zatrudnienie w 2023 r.: 41 pracowników

Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Raszówce


Raszówka ul. 1 Maja 10


Dyrektor: Tomasz Haber 

Zatrudnienie w 2023 r.: 35 pracowników

Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Szklarach Górnych


Szklary Górne 48


Dyrektor: Elżbieta Piasny

Zatrudnienie w 2023 r.: 31 pracowników

Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Siedlcach


Siedlce 29


Dyrektor: Mariola Karwan

Zatrudnienie w 2023 r.: 33 pracowników

Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Krzeczynie Wielkim


Krzeczyn Wielki 9


Dyrektor: Mateusz Marciniak

Zatrudnienie w 2023 r.: 27 pracowników

Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Niemstowie wraz z Szkołą Filialną w Osieku


Niemstów 68; Osiek ul. Św. Katarzyny 75A 


Dyrektor: Patrycja Słota

Zatrudnienie w 2023 r.: 36 pracowników

Gminna Biblioteka Publiczna w Raszówce 

Biblioteka posiada 5 filii w: Miłoradzicach, Niemstowie, Chróstniku, Księginicach i Oborze oraz punkt biblioteczny w Zimnej Wodzie.


Raszówka ul. Kolejowa 4B


Dyrektor: Wioletta Olech

Zatrudnienie w 2023 r.: 9 pracowników

Ośrodek Kultury Gminy Lubin


Lubin ul. Księcia Ludwika I nr 3


Dyrektor: Magdalena Dubińska


Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej


Lubin ul. Księcia Ludwika I nr 3


Dyrektor: Mariola Jaszczak

Zatrudnienie w 2023 r.: 31 pracowników

Spółki Gminne

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin sp. z o.o.


Księginice 14


Prezes : Wojciech Dziwiński 

Zatrudnienie w 2023 r.: 99 pracowników