Jednostki organizacyjne i Spółki gminne
wydatki na administrację
publiczną w 2023 r.
14 901 663 zł
+14,24%
do roku 2022
urząd Gminy w Lubinie
Dokumenty regulujące pracę Gminy i Urzędu
Statut gminy Lubin
Statut przyjęty uchwałą Nr XXIX/127/2005 Rady Gminy Lubin z dnia 31 maja 2005 r. z późn. zm.
W 2023 r. Rada Gminy Lubin nie dokonywała zmian w treści Statutu.
regulamin organizacyjny urzędu Gminy
Nowy Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy w Lubinie przyjęty Zarządzeniem Nr 2223/2023 z dnia 14.07.2023 r. z późn. zm.
W 2023 r. nowy regulamin zmieniano dwukrotnie:
zarządzeniem Nr 2310/2022 Wójta Gminy Lubin z dnia 11 września 2023 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Lubinie,
zarządzeniem Nr 2358/2022 Wójta Gminy Lubin z dnia 7 listopada 2023 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Lubinie.
Stary Regulamin Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy w Lubinie przyjęty zarządzeniem Nr 284/2019 Wójta Gminy Lubin z dnia 26 czerwca 2019 r. z późn. zm. obowiązywał do 13.07.2023 r. i był zmieniany:
zarządzeniem Nr 1993/2023 Wójta Gminy Lubin z dnia 17.01.2023 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego,
zarządzeniem nr 2050/2023 Wójta Gminy Lubin z dnia 21 marca 2023 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Lubinie,
zarządzeniem Nr 2157/2023 Wójta Gminy Lubin z dnia 29 maja 2023 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Lubinie.
regulamin pracy urzędu Gminy
Regulamin Pracy Urzędu Gminy w Lubinie przyjęty zarządzeniem Nr 4/2003 Wójta Gminy Lubin z dnia 17 września 2003 r. zmieniony:
zarządzeniem Nr 4/2004 Wójta Gminy Lubin z dnia 14 września 2004 r. w sprawie zmian w regulaminie pracy Urzędu Gminy w Lubinie;
zarządzeniem Nr 68/2009 Wójta Gminy Lubin z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie zmiany regulaminu pracy Urzędu Gminy w Lubinie.
W 2023 r. Wójt Gminy Lubin nie dokonał zmian w treści Regulaminu Pracy Urzędu Gminy.
zarządzenie nr 2321/2023 z dnia 20.09.2023 r. w sprawie wyznaczenia Inspektora Ochrony Danych ; zarządzenie 2327/2023 z dnia 22.09.2024 r. w sprawie ustanowienia Systemu zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Urzędzie Gminy w Lubinie
regulamin pracy urzędu Gminy
Regulamin Pracy Urzędu Gminy w Lubinie przyjęty zarządzeniem Nr 4/2003 Wójta Gminy Lubin z dnia 17 września 2003 r. zmieniony:
zarządzeniem Nr 4/2004 Wójta Gminy Lubin z dnia 14 września 2004 r. w sprawie zmian w regulaminie pracy Urzędu Gminy w Lubinie;
zarządzeniem Nr 68/2009 Wójta Gminy Lubin z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie zmiany regulaminu pracy Urzędu Gminy w Lubinie.
W 2023 r. Wójt Gminy Lubin wydał następujące zarządzenia:
zarządzenie nr 2321/2023 z dnia 20.09.2023 r. w sprawie wyznaczenia Inspektora Ochrony Danych.
zarządzenie 2327/2023 z dnia 22.09.2023 r. w sprawie ustanowienia Systemu zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Urzędzie Gminy w Lubinie
zatrudnienie w urzędzie gminy w Lubinie w 2023 r.
W 2023 r. w Urzędzie Gminy w Lubinie zatrudniano 94 pracowników, w tym 98% pracowników zatrudnionych było w pełnym wymiarze czasu pracy. W stosunku do stanu na koniec 2022 r. zatrudnienie zwiększyło się o 2 pracowników. Rozwiązanie współpracy nastąpiło w związku z zakończeniem okresu obowiązywania umowy (1 os.),w drodze wypowiedzenia przez pracownika (4 os.) oraz na mocy porozumienia stron (1).
urząd w liczbach
22 896
dokumentów, które wpłynęły do Urzędu w 2023 r., w tym:
2 126
dokumentów dostarczonych do Urzędu elektronicznie
22 208
dokumentów wysłanych z Urzędu w 2023 r.
734
dokumentów elektronicznych wysłanych z Urzędu w 2023 r.
Ponadto, w Urzędzie Gminy w Lubinie w 2023 r. wydanych zostało:
- 8.482 decyzje,
- 1.152 umowy,
- 710 zaświadczeń,
- 146 postanowień.
W urzędzie przygotowano również 383 odpisy i wypisy, 227 zawiadomień o nadanym nr adresowym, 134 wezwania do złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, 303 zawiadomienia dotyczące indywidualnego numeru rachunku bankowego w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, 849 przyjętych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Jednostki organizacyjne gminy
KLUB DZIECIĘCY W KRZECZYNIE WIELKIM
Krzeczyn Wielki, ul. Brzozowa 1
Dyrektor: Katarzyna Foryś
Zatrudnienie w 2023 r.: 6 pracowników
Przedszkole im. Jana Pawła II w Raszówce
Raszówka ul. Kolejowa 2
Dyrektor: Katarzyna Foryś
Zatrudnienie w 2023 r.: 41 pracowników
Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Raszówce
Raszówka ul. 1 Maja 10
Dyrektor: Tomasz Haber
Zatrudnienie w 2023 r.: 35 pracowników
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Szklarach Górnych
Szklary Górne 48
Dyrektor: Elżbieta Piasny
Zatrudnienie w 2023 r.: 31 pracowników
Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Siedlcach
Siedlce 29
Dyrektor: Mariola Karwan
Zatrudnienie w 2023 r.: 33 pracowników
Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Krzeczynie Wielkim
Krzeczyn Wielki 9
Dyrektor: Mateusz Marciniak
Zatrudnienie w 2023 r.: 27 pracowników
Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Niemstowie wraz z Szkołą Filialną w Osieku
Niemstów 68; Osiek ul. Św. Katarzyny 75A
Dyrektor: Patrycja Słota
Zatrudnienie w 2023 r.: 36 pracowników
Gminna Biblioteka Publiczna w Raszówce
Biblioteka posiada 5 filii w: Miłoradzicach, Niemstowie, Chróstniku, Księginicach i Oborze oraz punkt biblioteczny w Zimnej Wodzie.
Raszówka ul. Kolejowa 4B
Dyrektor: Wioletta Olech
Zatrudnienie w 2023 r.: 9 pracowników
Ośrodek Kultury Gminy Lubin
Lubin ul. Księcia Ludwika I nr 3
Dyrektor: Magdalena Dubińska
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Lubin ul. Księcia Ludwika I nr 3
Dyrektor: Mariola Jaszczak
Zatrudnienie w 2023 r.: 31 pracowników
Spółki Gminne
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin sp. z o.o.
Księginice 14
Prezes : Wojciech Dziwiński
Zatrudnienie w 2023 r.: 99 pracowników